Everything's coming up Treehouse


You are not connected. Please login or register

Official Quiz Thread

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 7 of 8]

151 Re: Official Quiz Thread on Mon Apr 15, 2013 7:11 am

Hollyღ

avatar
Dove in the Moonlight


According to Minerva McGonagall, all four of the houses have produced exceptional witches and wizards in their time, but due to Helga Hufflepuff's policy of accepting any student and its usually poor performance in the House Cup, Hufflepuff is often thought to be the house of less talented wizards


Team Brick, here to die like the lumps on the logs we are. YEAH! TEAM SACRIFICIAL DEATH! LETS GO DIE WITH STYLE TEAM.



Last edited by Rarebug on Mon Apr 15, 2013 7:16 am; edited 2 times in total

View user profile

152 Re: Official Quiz Thread on Mon Apr 15, 2013 7:14 am

Rarebug wrote:YEAH! TEAM SACRIFICIAL DEATH! LETS GO DIE WITH STYLE TEAM.

RIGHT BEHIND YOU

BY AT LEAST 15 FEET

MINIMUM

View user profile

153 Re: Official Quiz Thread on Mon Apr 15, 2013 1:06 pm

Bowen wrote:Moody (or, y'know, the impostor. he has a name, I'm sure)
Barty Crouch Jr.
Look, I only know this because it was David Tennant that played him in the movie. I never even saw that damn movie.

View user profile

154 Re: Official Quiz Thread on Mon Apr 15, 2013 1:45 pm

Hollyღ

avatar
Dove in the Moonlight
That was David?!

View user profile

155 Re: Official Quiz Thread on Mon Apr 15, 2013 2:13 pm

Aye, 'twas.

View user profile

156 Re: Official Quiz Thread on Mon Apr 15, 2013 4:10 pm

Hollyღ

avatar
Dove in the Moonlight
You have bestowed to me your wondrous knowledge - I shall treasure it always my sage.

View user profile

157 Re: Official Quiz Thread on Mon Apr 15, 2013 4:23 pm

He referred to playing the role as "Doin' a bit of moustache twirlin'."

View user profile

158 Re: Official Quiz Thread on Mon Jan 20, 2014 5:07 am

Take the quuuiiizzzz

View user profile

159 Re: Official Quiz Thread on Mon Jan 20, 2014 5:47 am

I am a Hobbit. wut.

View user profile

160 Re: Official Quiz Thread on Mon Jan 20, 2014 6:16 am



Man, eff you, boring is awesome.

View user profile

161 Re: Official Quiz Thread on Mon Jan 20, 2014 6:19 am

im an elf as well lol

View user profile

162 Re: Official Quiz Thread on Mon Jan 20, 2014 7:02 am

Gorgro

avatar
Glorious Leader

View user profile http://treehouse.justforum.net

163 Re: Official Quiz Thread on Mon Jan 20, 2014 12:03 pm

Jonny

avatar
Prince of the Squirtle Squad

View user profile

164 Re: Official Quiz Thread on Mon Jan 20, 2014 2:40 pm

JT_the_Ninja

avatar
Ninjafleet Captain
No surprise here:




...[]

View user profile http://www.jttheninja.com

165 Re: Official Quiz Thread on Mon Jan 20, 2014 2:45 pm

I'm a dwarf as well.

Wanna go fight dragons, JT?

View user profile

166 Re: Official Quiz Thread on Mon Jan 20, 2014 2:55 pm

JT_the_Ninja

avatar
Ninjafleet Captain
For the glory of Durin's Line! Baruk Khazad! []

View user profile http://www.jttheninja.com

167 Re: Official Quiz Thread on Mon Feb 03, 2014 12:50 pm


STAR TREK QUIZZZZZZZZZZ

View user profile

168 Re: Official Quiz Thread on Mon Feb 03, 2014 1:04 pm

View user profile

169 Re: Official Quiz Thread on Mon Feb 03, 2014 3:33 pm


I don't wanna be Kirk.

View user profile

170 Re: Official Quiz Thread on Tue Feb 04, 2014 2:18 am

View user profile

171 Re: Official Quiz Thread on Wed Feb 05, 2014 7:04 am

JT_the_Ninja

avatar
Ninjafleet Captain
Well despite my choosing the Khan uniform and letting it be known that I don't believe in the no-win scenario, apparently I'm Spock. Surprised? Knew you would be. []

View user profile http://www.jttheninja.com

172 Re: Official Quiz Thread on Wed Feb 12, 2014 3:48 pm

Very Legit IQ Test

Because I clearly have an IQ of 170, yes.

View user profile

173 Re: Official Quiz Thread on Wed Feb 12, 2014 7:15 pm

80.

Hello, welcome to burger king may I take your order?

Haha I'm sad now, fuck 80, really?

Jesus Christ almighty.

Shit.

View user profile

174 Re: Official Quiz Thread on Thu Feb 13, 2014 1:32 am

170

View user profile

175 Re: Official Quiz Thread on Thu Feb 13, 2014 2:07 am

100

Hooray for morning's test!

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 7 of 8]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum